Běh kolem Vizmburku

27.02.2018 09:46
 
Ve středu 21.2.2018 vyrážime na poslední závod Zimní ligy ,,O krále Jestřebích hor'' do Havlovic na běh kolem Vízmburku.
Délka 5km(2okruhy), povrch smíšený(kros+asfalt).
 
Můj cíl v tomto závodu, udržet celkové 5.místo v Zimní lize. To znamená doběhnout před Jiřím Kubasou nebo doufat, že on nedoběhne na lepším, jak pátém místě v naši kategorii.
 
Bohužel namlsán po svém životním závodě ve Svatoňovicích jsem si myslel, že to půjde takto každý závod a tak doslova a nesmyslně přepálil prvních 500m závodu, že jsem se totálně zakyselil a plíce nestihaly! Znamenalo to pro mě prakticky konec šancí v tomto závodě, protože Kubasa mi začal metr po metru utíkat. Ve druhém kolečku to vzdala i moje hlava a tak jsem závod doběhl v poli poražených. Fanda běžel opět pro mě, aby mi pomohl získat to 5.místo celkově, tak mu děkuji. Naštěstí Jiří Kubasa doběhl až na 6.místě v kategorii a tak byl cíl splněn i přes můj špatný výkon v tomto závodě.
 
Zvítězil Matěj Zima Rtyně v Podkrkonoší 17:03, druhý Vladislav Dufka Páslerův Statek 17:07 a třetí Robert Hurdálek Loko Trutnov 17:10. Na 24.místě Martin Pešta Bakako Nová Paka 20:25. Závodu se zůčastnilo 52běžců!
 
Počasí: Jasno, -1;C, studený vítr.
 
Celkové pořadí Zimní ligy ,,O krále Jestřebích hor'' 2017/2018 v kategorii muži 40-49let:
1.místo František Vagenknecht Aster Jičín 50bodů
2.místo Robert Hurdálek Loko Trutnov 47bodů
3.místo Jiří Doucha Hvězda Pardubice 41bodů
5.místo Martin Pešta Bakako Nová Paka 30bodů