Malá cena Špindlerova Mlýna

30.10.2017 08:46

Vrchařská sezona se blíží ke svému konci,
a tak vyrážím na poslední pohárový závod který se běží ve Špindlerově Mlýně.
Podle mě jde o nejtěžší závod celé sezony.
Běží se 14km v prudkých výbězích,sebězích v okolí a občas i přímo na místních sjezdovkách.
Začíná se celkem svižně,již v prvním náročném stoupání se na prvním místě osamostatnil Radim Berka,
 a s větším odstupem ho pronásleduji já spolu s Přemyslem Ježkem ze Slovanu Liberec.
Přibližně v polovině závodu se vzdaluji Přemyslovi a překvapivě se blížím k vedoucímu závodníkovi.
Když probíháme centrem Špindlerova Mlýna,již jsem na prvním místě a pomalu se vzdaluji i Radimu berkovi,
keré postihla menší krize.
Do konce závodu ještě zbývá dlouhých 6km,ale naštěstí žádnou vetší krizi neprožívám a dobíhám si pro nečekané,
velice cenné vítězství.
Druhý dobíhá s bezmála dvouminutovým odstupem Radim Berka a třetí
Tímto závodem jsem se dostal na první místo ve své kategori v Českém poháru a celkově jsem to v toto celoročním seriáli dotáhl na druhé místo.

Výsledky:

iscarex.cz/vysledky/2791

Fotky ze závodu:

ivosovybehyvespindlu.rajce.idnes.cz/Mala_cena_Spindlerova_Mlyna_21.10._2017/