Doba bronzová pokračuje..

03.04.2016 17:19

O tom to víkendu jsem vyrazil na závody v Mladé Boleslavi a  Babičině údolí..

Nejprve krajský přebor v přespolním běhu v parku Štěpánka v Mladé Boleslavi.

Ve 12:25 je odstartováno.Borec který nakonec vyhrál,za to pořádně vzal již od začátku..já se ho zkouším držet,ale nejde to.Zvládám to pouze půlku prvního kola,a pěkně jsem se vyštavil...v průběhu druhého kola mě dobíhá další borec,držím se s ním tak 200m a nestačím jeho tempu.

V povzdálí za mnou sleduji ještě jednoho běžce,ten jediný by mě mohl ještě ohrozit na třetím místě.Jednu chvíly se ke mě začal přibližovat,tudíž jsem se ještě také kousl,a když viděl že se již dále nepřibližuje,pomalu asi kolo a půl před cílem rezignuje.

Takže z toho pro mě kouká v cíly třetí,musím říci že perně vybojované  místo.

Výsledky:

www.atletikamb.cz/content/v%C3%BDsledky-b%C4%9Bhu-%C5%A1t%C4%9Bp%C3%A1nkou-2016

Foto:

cenda44.rajce.idnes.cz/Stepanka_2.4.2016_83.rocnik/

 

V neděli ,jak již jsem se zmínil,vyrážím na závod do Ratibořic..

Zde se sešel rekordní počet účastníků,a jak před startem pozoruji,i slušná konkurence.Tudíž cíl byl někde kolem pátého,šestého místa.

Je odstartováno,a jelikož se běželo"jen"6km,tak tempo bylo od začátku vysoké...Já se držím ve vedoucí ,asi sedmičlené skupině,která se postupně zúžuje na pět,čtyři a postupně tři borce.K mému překvapení tím třetím jsem já,i když cítím že na dva borce předemnou nemám.To se potvrdilo asi kilometr před cílem,když mě ucukli..Nakonec jsem byl rád že jsem před dalším běžcem udržel třetí místo..

výsledky:

www.sportchallenge.cz/cz/vybrat_zavod/vysledky?id_zavod=1602


 

www.sportklub.cz/Articles.aspx?ArtId=1021